$Title$
نوشته شده توسط : مینو

تغییر جداگانه زبان قالب و پیشخوان وردپرس با سیستم Simple Admin Language Change
درود عزیزان

لهجه های متعدد هر چند قربت خاصی به نیز در ارتباط با اسم گذاری ها و تعریف های متفاوت دارا هستند , البته مدام بعضی اسم ها ریشه هایی که دارا هستند آن‌ها را به صورت ویژه ممکن است غیر قابل مفهوم در گویش دیگر جلوه دهد . مثال های متعددی در ارتباط با اصطلاحات و لغات وجود دارا هستند که ترجمه نشدن آن‌ها خوبتر از ترجمه شدن است . از طرفی تا جا افتادن ترجمه بین هر جمعی میتوان روی زمان فراوان آن حساب بیهوده ای گشوده کرد . مثلا , بارها در متن های خویش از واژه نوار مرور استفاه کرده ایم , که ترجمه اسکرول Scroll به عبارتی نوار پیمایش در مرورگر است که به استفاده کننده اذن می دهد تا در سایت تکان عمودی داشته باشد . ولی در پلاگین جت پک پلاگین ای از سوی قالب وردپرس دات کام , بدین عبارت نوردش بیان شده شده‌است . در‌پی ملازمت درباره این مسئله بیشتر بدانید .

iranzanta

پلاگین قالب وردپرس Simple Admin Language Change

پلاگین قالب وردپرس Simple Admin Language Change پلاگین ای است که به شما قابلیت و امکان می‌دهد از پنل لهجه های متعدد در پیشخوان خویش استفاده نمائید , در حالی که لهجه سایت شما کماکان سوای تغییر‌و تحول باقیمانده باشد .

چرا پلاگین وردپرس Simple Admin Language Change جذاب دقت است؟

[caption id="attachment_2873" align="aligncenter" width="1154"]تغییر جداگانه زبان قالب و پیشخوان وردپرس با سیستم Simple Admin Language Change تغییر جداگانه زبان قالب و پیشخوان وردپرس با سیستم Simple Admin Language Change[/caption]

قالب های وردپرس تجاری فریش تم که به نیابت از تم فارست عرضه گردیده اند , تمامی در گویش انگلیسی تعریف گردیده اند , البته گویش های دیگری نیز در آنان قابل دسترسی است . بنابراین در پنل پیشخوان وردپرس خویش , هر زبانی را گزینش نمایید , قالب وردپرس وب سایت شما هم بدان لهجه سناریو داده خواهد شد .

در حالتی که بخواهید گویش تارنما را تغییر تحول دهید , می بایست در پیشخوان وردپرس اینکار را انجام دهید . خوبتر است بدانید که وردپرس اینک در بیشتر از 40 گویش به طور کامل قانونی و بین المللی قابل استفاده است , چنانچه بخواهید لهجه تارنما خویش را در جدا از لهجه پیشخوان استفاده نمائید . می بایست از پلاگین وردپرس نام برده استفاده نمایید .

فراگیری عمل با پلاگین وردپرس Simple Admin Language Change

فروشگاه قالب وردپرس آنلاینر


بعداز نصب و راه اندازی پلاگین , یک آیتم به بخش پیکربندی وب سایت شما اضافه خواهد شد .

می توانید اینبار برای هر بخش از وب سایت خویش , که مشتمل بر دو بخش کاربری یا این که Front - End و بخش مدیر یا این که Back - End است , یک لهجه را به صورت منقطع گزینش و تهیه کرد .

به تصویر زیر نگاهی بیاندازید .

پلاگین وردپرس Simple Admin Language Change





:: برچسب‌ها: نظام مهندسی,امتحان نظام مهندسی,آموزش نظام مهندسی ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: